Moj piesek :D


Więc to jest mój pies... jest bardzo duży fajny i włochaty... lubi przewracać ludzi gdy Ci starają dostać się do mojego domu :P lubi robić to szczególnie gdy jest zima i wokół domu jest dużo śliskiej nawierzchni. Poza tym lubi polować na bażanty i króliki. Kiedyś przyniósł mi do domu zdechłego bażanta. :D Kiedy był jeszcze małym szczeniakiem koledzy podejrzewali mnie o kupno niedźwiedzia bo wyglądał jak mały miś. =)

Wiem że foto znowu do najlepszych nie należy ale nie narzekać! Już tłuamczyłem że to nie taka łatwa sprawa zrobi ładne zdjęcie tym bardziej gdy trzeba zrobić je psu który ciągle lata w tą i spowrotem...



"life, is just a big ball of cherries
a bunch of fairies screamin' to be scary"

6 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ryba, ale masz ładnego pieska! rzeczywiście wygląda jak miś! :P no ale co sie bedziemy oszukiwać ja mam ładniejszego(hehe)

RybA pisze...

kto ma ladniejszego psa niz ja?!?! podpisalbys/łaś sie... -.-

Anonimowy pisze...

Sie nie podpisalam bo to taki jeden pan Pietrucha mna zle pokerowal ...:D

Anonimowy pisze...

kurcze "pokierowal" mialo byc a nie...

Anonimowy pisze...

:P Siaska? fajnie ze ktos wogule tutaj pisze kommentsy :> ^^

Anonimowy pisze...

no Siaska Siaska...(ps:wiem ze fajnie :P )

Prześlij komentarz