Okazja!


Dawno już na naszym logu nie pojawiło się żadne sensowne zdjęcie. Pewnie by się to nie zmieniło jeszcze pzrez niekomu nieznany okres czasu ale nadażyła się okazja i powstała fotografia która to jednak zmieni. Z drugiej strony nie jest to nic wielkiego a nawet można powiedzieć, iż trochę mnie to smuci gdyż jestem na niej sam. Ze zdania popzredniego można się już domyśleć, że ów zdjęcie przedstawia mnie. Teraz powiem wprost. To zdjęcie pzredstawia mnie :) ale to pzrecież widać więc dalsze dywagacje są zbędne. Wracając jeszcze do mojego osamotnienia. Jest ono pzrede wszystkim spowodowane okazyjnością tej fotografii, *censored*. memorizer

*/ ostatnie zdanie budziło zbyt wiele wątpliwości i pozostawiało jeszcze więcej niedomówień z tego powodu zostało "zdjęte"*/

0 komentarze:

Prześlij komentarz