I znowu!

Tak muszę o tym powiedzieć! Z resztą to widać, a właściwie to nie widać :< Nic! Nic, a nic! O co chodzi? A no chodzi o to, że pitsnake leży :( Tak! Leży i się kurzy :< mało kto tu zagląda. Buczy samotnością. Ale co ja biedny poradzę? Ja sam. No ja niewiele. Rybie powiem może jakieś opowiadanie zaczniemy pisać, bo to w modzie teraz jest na blogaskach. Muszę się przyznać, że strasznie w tyle zostajemy. Podsumowując to wychodzi na to, że dostanie mi się znowu za smęcenie i brak polotu :< no, więc kończę, bo ja to na razie polotu żadnego nie wyczuwam. Na koniec ważną rzecz wam przekaże bo dobrze takie rzeczy wiedzieć:

"jednak do wniosku doszedłem, że pozytywna muzyka pozytywna jest ...
wniosek by inio."

2 komentarze:

RybA pisze...

siakiś takiś... sieś... śśś...

o co Ci w ogole chodzi?

KouKi pisze...

no ta.. jak zwykle.. ale co ja sie bede

Prześlij komentarz